Még azért is vettem egy noteszt…

Fel sem keltem ma reggel és máris fájt a fejem. Túl sok minden volt az agyamban, tehát elhatároztam, hogy eljött az a nap, amikor noteszt kell vennem. Valakitől hallottam egyszer, hogy könnyebb ha papírra veted a napi teendőidet. Néha volt notesz, néha nem, de általában pár hét után meguntam (vagy elvesztettem)…Na de most már igazán szükségem volt rá, hisz alig végeztem a vizsgáimmal (juuuupppiii, pár évvel ezelőtt otthon bezzeg ilyenkor még híre se pora sem volt vizsgáknak) és máris leterheltek az elkövetkező hónapok teendői. Tehát legyen ez a cikk a noteszem, ahova lejegyzem mit kell csináljak az elkövetkező hónapokban:

–         Október: holnap vonattal Hamburg-Aachen-Maastricht – 9 napot ülni az asszony karjaiban (jó lenne, ha több is lenne, de ennyire jussa😛 ja és maastrichti egyetemmel való cécók elintézése); befizetni egy német nyelvvizsgát, mert valahogy rá kell kényszerítsem magamat, hogy megtanuljam, ezt a nyelvet.

–         November: kezdődnek megint a kurzusok; kéne még valami meló a maastrichti egyetemtől, mert kell a della; asszony kéne jöjjön látogatóba Hamburgba; foglalni repülőjegyet Romániából vissza (január); megszerezni az elfogadó levelet a dél afrikai egyetemtől; keményen németezni; Berlin vagy Koppenhága, vagy mindkettő.

–         December: meglátogatni az asszonyt Maastrichtban (kb. 5 nap); keményen nyomni a németet; valami melót keresni Afrika utáni periódusra (Brüsszel, Genf stb.); újból vizsgák a nyakamon; család jön látogatóba és haza visznek kocsival (ezt lebonyolítani, közben Bécs, Prága vagy Amszterdam; 4-5 nap rámegy); Karácsony, Újév és távol az asszonytól:-/

–         Január: repülővel vissza Dortmundba, onnan vonattal Maastrichtba; 3 hetet tölteni az asszonnyal, mert hát sokáig nem fogom látni; német keményen; hónap végén német nyelvvizsga Rotterdamban; papírok elintézése a holland állammal (kell kis pénz, mert ha nem üres lesz a has); közben dél-afrikai vízum és oltások megszerzése (az utolsót inkább neeee); jan.29-én Dél Afrikába repülni 5 hónapra.

Szóval van egy kis stressz a nyakamon hisz ez, mind idő, pénz, idegesség (van az is benne bőven) új élmények meg miegymás. Közben a nagy kérdések a fejemben. Mi lesz Afrika után? Jó lenne egy meló Genfben, vagy Brüsszelben, de közben kecskét(karrier) és káposztát(asszony) is ki kell békíteni. Na de majd meglátjuk. Most papírra vetettem és levehetem a gondomat róluk🙂

 

2 responses to “Még azért is vettem egy noteszt…

  1. Micsoda mozgalmas az élet!
    De érdekes!

Leave a Reply

