Szombat déli, reggeli pár sor…

Knock-Out „Meglépett Piroská”-ja szól a háttérben. Szemeimen még ott a csipa, hisz még annyira sem vettem rá magam, hogy elmenjek a fürdőig és arcot mossak. Közben Vele beszélek Skype-on, kint pedig a már megszokott borús, napos, kiszámíthatatlan hamburgi ég… A Szabadságot is már átnéztem, a Kolozsvári Magyar Napok programján is végigfutottam…Fejemben számos gondolat már hetek óta…Az elmúlt hetek német órái, hajnalig tartó bulizásai, vidám parkjai, utazásai, sztríp-klubbjai, a Reperbahn kissé megviseltek (na meg ne beszéljek a pénztárcámról). Még egy hét német órák, közben csütörtök este Skóciába utazom, szept.1-én már szobát kell váltsak és utána irány Hollandia pár napra. Az egyetem is már nemsokára kezdődik, de most az egyedüli kívánságom, hogy Vele lehessek pár napig…Eltelik még ez a több, mint egy hét és újból együtt leszünk valahol Maastricht utcáin, de a háttérben ott lappang a bizonytalanság. Januárig a havi egyszeri látogatással kell beérjük, de még annyira bizonytalan, hogy mi lesz, amíg én Afrikában járok. 5 hónap már hosszú idő, főleg egy olyan kapcsolat esetén, amelynek még sem eleje, sem vége, de még neve sincs. Talán még mi sem tudjuk, hogy és mért és mért pont így alakultak a dolgok…Bizonytalan még az elkövetkező év…Mi lesz Afrika után? A tanulmányoknak ott végük és azután már munkahelyet kell keresni, valódi stabil munkahelyet…És olyan pontban vagyok életemben, amikor hajlandó vagyok más valakivel tervezni…Lehet összejönnek tervei, és Ő már az Államokba kell húzzon…Tudja jól, hogy vele fogok menni hisz Afrika után már nincsenek terveim…Életemben először érzem, azt, hogy másnak is van igazán helye az életemben, de még én sem tudom mi a frászt akarok…Mondták, hogy éljek a pillanatnak, de ez most nélküle üresnek tűnik… Közben olvasgatom John Kerouac „On the Road”-ját és elkap az amerikai álmom…Egy 70-es évek beli Chevy-vel száguldani New-Yorktól San Franciscóig. És lehet majd összejönnek a dolgok…De addig még sok mindenen át kell menjek…És nem ártana ha az olajbogyó szemű lány is ott lehetne hullámzó hajjal….

Hamburg, 2010, aug.21

Leave a Reply

