Mért nem bloggoltam az utóbbi időben?

Vagy nem volt időm igazán, vagy nem akartam, vagy nem volt miről írjak (habár lett volna). Ejsze minden összevéve. Mit csinálok az utóbbi időben? Irtó foglalt vagyok. Egyetemen nehéz kurzusok, pénteki meló Utrechtben, hétköznapi/hétvégi/éjjeli meló a Világ Kereskedelmi Intézmény egyik bírájának, papírok, munkaengedély gondok, útlevél gondok, holland szakasz bevégzésével járó gondok. Német papírok rendezése, dél afrikai papírok rendezése, hazamenetel (hogy mit fogok csinálni annyi cuccal még én sem tudom).

Közben szép az élet is, tavaszi idő nem létezőben (inkább hideg esős őszi idő, nem május), de ott a kis olajbogyó szemű lány, akinek karjai között jó felkelni. Jövő héten Angliába utazok (már agyamra ment Hollandia) pár napra, majd jönnek a vizsgák, az utrechti melótól való búcsú. Júniusban a francia kurzusok, szesszió végi bulik meg minden…Jó hír, hogy júliusban három és fél hetet otthon leszek. Nem titkolom, hogy kurvára (elnézést!) várom azt a júliusi pár hét lehetőleges semmit tevést. Egyszerűen kimerített az elmúlt év (júniusban lesz már megint egy éve, hogy kijöttem), sok minden agyamra ment, de sok új emlékkel gazdagodtam és ugyebár még ott van hét hetem hátra J

De ugyanakkor itt az ideje országot váltani… Augusztus elsejétől Hamburgba költözök, egész augusztusban intenzív német kurzusok (nálam ez a nyelv a béka feneke alatt), majd a Bucerius Jog Egyetem padjai és remélhetőleg egy Internship a Nemzetközi Tengeri Bíróságnál. Jövő januártól, ha minden jól megy, pedig Dél-Afrikában leszek egy fél évet. Vagy ki tudja mennyit. Kezdek kifáradni, vérnyomásommal is küzdök az elmúlt hetekben és nagyon kezdek fontolni egy trópusi szigeten való féléves semmittevést. Még meglátjuk mi lesz J Egyelőre örvendek a leterhelt, fárasztó, esős tavasznak és az olajbogyó szemű lánynak. Főleg az utóbbinak 😉

Maastricht, 2O1O, május 15

Leave a Reply

