Doamne iartă prostia acestei ţări…Catedrala Bânturii Neamului…400 de mil. de euro!!!

Astă’seară m-am întors de la carnavalul din Köln (Colonia), un eveniment care satisface mai mult nevoile trupeşti şi un loc păgân unde preoţii nu prea s-ar duce. În fine, abia am intrat în casă şi m-am apucat să văd ce mai scriu ziarele din draga mea ţărişoară. Şi ia vezi Doamne,  aproape că am făcut infarct pe canapea, citind despre cea mai nouă risipă de bani publici….Pardon! Cum să fie risipă un edificiu dedicat hrănirii nevoilor sufleteşti? Păi 4OO de milioane de euro sunt o nimica toată într-o ţară unde inflaţia a crescut la 5,2 %, unde se prăbuşeşte sistemul de pensii, unde milioane de oameni lucrează în străinătate, unde 42 de km de autostradă se fac în 6 ani (pentru un miliard de euro), unde salariul mediu atinge cota enormă de 2OO de iieuroi pe lună, unde trăim din banii împrumutaţi de la FMI, unde oamenii îşi pierd slujbele şi unde Elodia cântă manele cu Cioacă în timp ce Copilu’ Minune cu Baba Smaranda se învârt într-o horă cu Băsescu. Doamne iartă-mă, dar cum mama dracului poate o ţară să risipească 4OO de milioane de euro pentru o catedrală? Scuzaţi-mă, o monstruozitate de beton de pe urma căruia se vor îmbogăţii mulţi.

Mi se pare însă că oamenii nu par deranjaţi. Lumea se vaită că X ia 5OO de euro şpagă de la Z, dar 4OO de milioane de euro pentru bunăstarea sufletului nostru ca şi neam sunt o nimica toată. O mare parte dintre şcoli sunt de rahat şi să nu mai vorbim de spitale. Dar ce ne pasă nouă, Dumnezoo să şie cu noi.

Într-o ţară unde nu există infrastructură corespunzătoare pentru atragerea investitorilor şi uzinele se închid una după alta noi aşteptăm marea „Bântuire” de la Cel de Sus. Nu prea mă mai miră nimic şi n-are cum să mă mire într-o ţară unde Statul, Biserica Ortodoxă şi fosta Securitate formează o remarcabilă gaură neagră a banilor publici. Să vină marea „Bântuire”.

articolul din Cotidianul – http://www.cotidianul.ro/400_de_milioane_de_euro_nota_de_plata_pentru_catedrala_mantuirii_neamului-108171.html

Leave a Reply

