Bă fraţilor, zi tristă pentru România….

Când eşti în afara ţării este mai greu să votezi, sau să urmăreşti ştirile… O să fiu onest. N-am avut nici timp, nici bani să pierd o zi întreagă în Haga sau Brussel, la consulatele româneşti. 5 ore cu trenul, 3 ore stat la rând şi altele….Poate nu este o scuză bună. Timp şi bani pierduţi pentru că acel vot al meu oricum n-ar fi contat….

Urmând ştirile ieri seară, eram aproape convins că Gioni va câştiga. Nu-s PSD-ist, nici comunist, dar m-aş fi dus la vot pentru Iohannis….Conexiunea mea din păcate s-a stricat şi n-am putut urmări rezultatele ultimelor sondaje…. Primul lucru pe care-l fac azi dimineaţă….Stau pe budă şi mă uit la rezultate. Iarăşi am conexiune. Şi îmi vine să rămân aici toată ziua. Unde? Cocoţat frumos pe budă….

NU ştiu ce n-au înţeles oamenii? Nu ştiu ce n-au înţeles mai ales ardelenii! Îs (sunt ardelean şi aşa o să zic) ardelean, dar parcă astăzi nu vreau să mă simt aşa Unde a câştigat, El Băse, El Comandante, Il Dittatore şi aşa mai departe? Exact în Ardeal. Bravo nouă. Să trăim bine de acum încolo…

Cam aşa stau lucrurile. Nu ştiu la ce să mă aştept de acum încolo. Mă uit iarăşi peste rezultate. Mai ales tinerii au votat cu Băse, generaţia mai veche l-a preferat pe Gioni…Dragii mei tineri? Vă arde sângele? Sunteţi în extaz când vorbeşte el? Vă place stilul de Mântuitor care curăţă ţara.? Care-i arde pe toţi! Vă e dor de revoluţii, de un om cu mână de fier? Păi nu asta a fost comunismul? Nu de asta am vrut să scăpăm??? Ce dracu nu pricepeţi? Un preşedinte ar trebuie să taie panglici la festivităţi, să bea şampanie….Un prim-ministru ar trebui să conducă ţara. La noi nu mai există instituţia preşedintelui şi cel al premierului. Un premier PDL-ist va fi marioneta, caporalul marelui Comandant de nave. Cât de naiv este ţara asta pentru bunul Dumnezeu? NU v-aţi săturat de plânsuri pentru săracul Stolo, de corupţia PDL, de incompetenţa cabinetului PDL, de relaţiile internaţionale total date peste cap, de limbajul şi gesturile ca la uşa cortului?

Dragii mei ardeleni…Aţi votat un om căruia nu-i păsa de Ardeal, de autostradă. De ar fi fost după el, poate ar fi fost mai bine să dezvoltăm Murfatlarul. Dragii mei unguri, dragii mei secui. Ce p..a mea aţi votat? Poate n-a fost El Băse de repetate ori în Secuime şi a spus clar NU autonomiei. Poate nu el este cel care a reuşit să dezbine şi politica maghiară?

Ce vreţi? Asta n-am înţeles. Dragii mei tineri încă odată. Mai ales cei care încă nu lucraţi, trăiţi din banii mamei şi tatii şi vă duceţi frumuşel la facultă cu drept de vot. De ce au votat ăia mai bătrâni pentru schimbare? Pentru-că ei câştigă banii şi ei ştiu că economia este de rahat şi cu cabinete incompetente (deja vreau s-o văd pe Udrea ministrul de justiţie) precum cel actual (suspendat) economia o să fie şi mai de rahat…Păi dragii mei tineri, dragii mei „egybeli” (înseamnă cei de o vârstă cu mine) vă aştept cu mare drag şi inimă în Vest. Că după cum mi-a spus cineva mai apropiat, cu mai multă experienţă de viaţă, şi cu mai multă şcoală decât majoritatea populaţiei „De iese Băse, cred că toţi ne ducem la tine în Olanda”.

Democraţia este puterea majorităţii….Preşedintele ne reprezintă. Şi aşa este….De asta avem nevoie pentru-că aşa suntem ca şi neam. Scuze pentru cei care sunt altfel, dar în democraţie majoritatea vorbeşte…Păi de asta avem nevoie noi dragii mei că aşa suntem noi, s-au măcar majoritatea….Ne trebuie mână de fier, vrem să dansăm pe manele cu preşedintele, ne place limbajul vulgar şi violenţa…Şi mă fraţilor, cam aşa crede şi Europa despre noi.

Leave a Reply

