I just have a face for it ;) …

thug

Mielőtt arról beszélnék, hogy a bőrömből ugrok ki a boldogságtól, mert végre van hivatalos lakásszerződésem és a mesteri cserém is végre befejeződött, kissé mesélnék arról, hogy igaz, hogy a RUHA TESZI AZ EMBERT!!! Ha nem a ruha, legalább a szakáll.

Kb. kettő éve hordok folytonosan szakállt. Mikor körszakáll, mikor kecske, mikor bajusz, mikor 5 napos borotválatlan. Jelenleg az öt napos borotválatlan a stílus. Mindig is kedveltem a kapucnis felsőket, rajta tavaszi kabáttal de most már egyre kedvelem a kalapokat és símédereseket is. Sőt az egyik új kalapommal tisztán Rocky Balboanak mutatok. Most mi az érdekes ebben? Hogy valami módon én nagyon is vonzom azokat az embereket, akiket mások elkerülnek. (Plusz, hogy sötétebb bőrű és hajú kelet európai is vagyok. Már többször megkérdezték ha nem-e Marokkó kedves tájairól pottyantam ide ).

Íme a példák:

–         Múlt évben Utrechtben szegény Adela nem tudott lopott bingához jutni, mert egyik bringa kupec sem állította meg. Engem mindem második este, valamelyik sötét utcában megállítottak a szürke alakok és kérdezték „Fietsen, Fietsen? – Bringa, Bringa?”

–         Általában, amikor segíteni akarok az öreg hölgyeken, mogorván visszautasítanak. Előtte persze mindig fentről le átvizsgálnak. „Aham, trógerül öltözik, bevándorló, szakállas. Biztos akar valamit tőlem” – kb ez megy végbe a nyanya fejében.

Na de azért ma már egyenest drogkereskedőnek néztek. Fél órát kellett várjak az állomáson, hogy az új lakótárssal beszéljük meg a szoba dolgot. Várás persze, hogy a Maastrichti vonatállomás előtt történt, és persze, hogy ez az a hely ahol minden drog kupec (bevándorlók mind) tanyázik. Ugyanis itt folyik jól a drogturizmus. A belga és a német ifjaktól hemzsegnek a coffeshopok.

Na és várás közben 4-szer kérdezték meg tőlem a kupecek ha netán akarok valamit. Először hollandul, majd arabul, aztán már angolul is. Közben az utca másik felén figyeltek a rendőrök is. Ezek tudják, hogy mi megy végbe de sosem szólnak bele. Én ráztam a fejemet, hogy „Nem”. Na közben megjelenik egy hülye-lüke-drogmuki, aki kb. úgy nézett ki, mint a Trainspotting főszereplője (gatya a segge alatt, mosatlan, kb 19 éves és drogos, besüppedt szemek, nyálazó száj és fehér, mint a fal) és ő már egyenest kereskedőnek nézett. Ő már hozzám jött, hogy vegyen „some stuffot” tőlem.

Persze, hogy a hülye gyerek alig akarta megérteni, hogy nekem nincs árulni való „stuffom” és még megsértődve ment el, hogy nem akartam neki semmit sem eladni. Lehet még anyámba is elküldött, de most mit kezdjek ki egy efféle salakkal.

Na e mellett a jegyellenőrök folytonos kétkedése, amikor a nyakkendős ingyen utazó kártyámra néznek minden áldott alkalommal (és jól megnézik, hogy biztos én vagyok az) éppen csekélységnek tűnik.

Maastricht, 2 November 2009

One response to “I just have a face for it ;) …

  1. Érdekes, tőlem meg meglepően sokan kérnek útbaigazítást (diszksalkúliás lévén többnyire azt se tudom, hol vagyok). Még aakkor is, ha ijesztően nézek ki. Viccesek az emberek, na.🙂

Leave a Reply

