Miami est

Magyar billentyuzet nelkul, javito program nelkul fizetem a husz percre a ket dollart…de oszinten nem igazan erdekel…egy kerek napot tolthettem Miamiben…Greyhound-dal jottem es Greyhound-al indulok vissza holnap delben…Fura egy orszag ez az Amerika… Rancos arcu, feher szakallas deli “southern” ember ult mellettem. Eros deli akcentussal mondta, hogy Indianapolis fele megy…

8 ora ma reggel es mar Miami utcait koszalom..egy utcaember utbaigazit…Kikotok a South Beachen…9 ora es mar pirult borrel figyelem amint eletre kell a tengerpart…Ket magyarorszagi lannyal is talalkozom kozben…

A nap jarkalassal telik el…Palmafak, nagy keblu barnult nok es idegen autok. Fenykep a Miami Ink elott, de nincs penz tetkora. A legolcsobb 300 dolcsi…majd valamikor maskor…Legalabb megvan a foto..

Eltelik a nap, eljon az est. A Klubbok dragak. A Jazz hostel kis kertjeben foglalunk helyet. Talan harmincan. Gitaros brazilok enekelnek. Neha brazil enekeket, neha Beatlest neha Marleyt… Nemetek, angolok, argentinok, danok es egyeb nemezetek keverednek ossze egy Sprite-os Bacardi mellett…Mindenki jokedvu…a meleg levego meg mindig tikkasztja a Miami Beachi utcakat. Nehezen szoktam meg a harminc fokos levegot, amikor otthon meg esik az eso…Palmafak alatt egy gitaros est egy pohar Bacardival….Ennel tobbet nem is akartam…

Fel egykor indul a Greyhound Orlandoba. Szombaton repulo Baltimoreba, szallas Virginiaban Charlie otthonaban, repulo visszafele Washingtonbol. Talalkozas Adelaeekal. Valtas New Yorkban, Zurichebn es busz a Ferigyehrol. Majd jovo heten otthon leszek…Addig is udv mindenkinek a South Beach, Collins Avenue, 321-es szamtol…Jazz Hostel…Reggel fel hatkor majd a nap is folkel..Fenykepek kesobb

2009, aprilis 2 vagy netan 3, Miami, Florida

2 responses to “Miami est

  1. Egy beach nekem is elkelne. Bár közben megjött a tavasz, sz’al fölösleges nyávognom már a hideg miatt. Pedig megszoktam.

  2. hehe😛 ha nem is a beach-t, de egy pár kagylót hazahoztam🙂 A meleg azonban itt még tavaszi🙂

Leave a Reply

