Szesszió és spanyol nyár

Fél egy fele jár az idő… Agyam már rég elérte a zsibbadás legmagasabb szintjét. Már képtelen gondolkodni. Igazán ki készít ez évi szesszió is. De mit csináljak. Rá kell húzzak, ha akarom, hogy egyes-más terveim valóra váljanak. Sokszor még azon töröm a fejem, hogy honnan van ambícióm minderre. Vagy tán már nem is érdekel, hisz már épp annyira szerves része az életemnek, mint az evés, ivás, alvás és a néha női csípők.

Kissé elgondolkodtatott egyik közeli ismerősöm blogja, de az sem igazán. Zsibbadnak az agytekervényeim… Egy hete borotválatlan (mondjuk a már egy éve pofámat ékesítő körszakállon kívül) és eléggé igénytelen. Paplan, laptop, ruha, könyv, kurzus egy ugyanazon helyen…

Afféle baromságot hallottam, hogy ma volt az utóbbi száz év egyik legdepressziósabb napja (még valami nagy tudós egy matek képletet is kitalált) de hát úgy látszik ez rám nem igazán hatott ki. Csendes volt az itthoni légkör. Egész nap ettem, ittam, tanultam, meg tanultam, ittam, ettem, budiztam, elmentem edzeni és közben beszéltem a kedvessel. Tehát minden a szesszió rendjén.

Elolvastam pár oldalt a készülő blog-projektből. 64 oldal írja a Word és még ki tudja mikor lesz időm azt is befejezni. De jó volt kissé beleolvasni és korrektúrázni. Jobb, mint a tőke piac jogi értelmezése.

Egy spanyol part homokja érzi a közeledő hullámok minden rezgését. Homokvárakat építő gyermekek sokasága… a hullámtörők fölött ülünk. Egy fekete marokkói lány karjaimban. Ujjára nézek. Egy jegygyűrű…Nem értek arabul, ő nem ért angolul, de értem a mozdulatát. Nem igazán számít neki a gyűrű. Ki tudja hány évesen már eldöntötték jövőét. Ő élvezi a pár óra szabadot és férjének hiányát én meg örülők csavargó húszon egyéves nyaramnak. Valaki elítél? Nem ismerem, alig tudom a nevét és ő sem. És holnap valószínűleg már nem láthat senki sem együtt. De ez most így jó… Hullámok sora csapdossa a mázsás hullámtörőket. A nap még pár óráig hadakozik a közeledő esttel, de majd elveszíti csatáját…Holnap már új Nap.

A billentyűzetet nézem. Kis nosztalgia fog el, de rá kell húzzak, ha újból ezt akarom. És újból van ambícióm.

Leave a Reply

